Slut på ledighet

publicerat 2013-08-23 klockan 10:19:00

Sommaren är slut och jag tänkte försöka ta tag i bloggandet igen. 
Jag har haft ett jättebra lov och har hunnit med att göra massor. Många sena grillkvällar, festival, sola, tälta, bada, shoppa, bara haft det bra helt enkelt! Har lärt känna mycket nytt folk och dessutom träffat en underbar kille som jag nu är tillsammans med.

Första skolveckan är nu också över, jag har alltså börjat tredje och sista året på bromangymnasiet. Känns helt okej att vara tillbaka och få in rutiner i vardagen igen. Ska verkligen försöka ligga i och satsa på skolan i år.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Så fina bilder!

2013-08-25 @ 15:16:15
URL: http://justmesarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback