Tillbaka

publicerat 2014-02-23 klockan 19:38:00

Tänkte försöka ta tag i bloggen ÄNNU en gång nu. 
 
  Den senaste veckar har varit så otroligt skön. Förra fredagen fick jag en nyckel till mormor och morfars extralägenhet här i hudik, dock är de nästan aldrig här så kan säga att lägenheten är som min egen i några veckor framöver! Så nästan hela förra veckan har jag spenderat här i lägenheten med Marina och Jocke som sovit över här de flesta nätterna.
  Onsdag och Torsdagen tog jag och marina ledigt, drog till stockholm och åkte färja ett dygn. Mycket trevligt! Ett dygn med massa drinkar och mycket spännande händelser.
  Helgen har inte varit så speciellt händelserik, då jag varit så otroligt trött efter veckan har jag inte haft så speciellt mycket ork till att göra något. De flesta dagarna har Oscar varit här, lagat mat, umgåtts och bara tagit det lugnt. Dock har jag varit ensam hela dagen idag. Endast städat, diskat osv, dvs allt det negativa med att bo ensam. Resten av tiden denna kväll ska jag ägna till att fixa ihop grejer inför morgondagen, och troligtvis fixa om lite i bloggdesignen som för övrigt ser ut som skit just nu.

Kommentarer
Postat av: Suppis

Åh vad gott!!

2014-03-10 @ 14:48:35
URL: http://scuperman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback