En kort uppdatering

publicerat 2014-11-12 klockan 16:26:07


  Tre månader jag uppdaterade någonting här sist, skulle ju vart kul att bli lika aktiv som jag var förut för säkert över ett år sedan nu, men har väl inte riktigt något intressant att skriva om och kameran ligger troligtvis och dammar någonstans. Funderar ändå på att bli mer aktiv här och troligtvis mest skriva om min vardag då det är rätt kul att ha kvar och läsa senare. 

  Mina dagar nu har inte förändrats mycket sen jag skrev sist. Jag är fortfarande arbetslös, har dock provjobbat som servitris på en restaurang i stan och ska troligtvis få börja hoppa in fler dagar. Annars om dagarna gör jag inte så mycket, har ett körkort att ta så det är väl det enda vettiga just nu. Försöker hitta tillfällen att umgås med mina vänner så gott det går men det är väl inte överdrivet ofta då tiden sällan finns och nästan alla antingen pluggar, jobbar eller tillochmed har flyttat.

  Ikväll ska jag umgås med Didrik och baka kladdkaka, haha. Så ska väl strax göra mig i ordning och promenera ner mot stan. Inatt kommer även Hanna hem så ska äntligen få träffa henne som jag ej gjort på över en månad. Möter henne efter hon hoppat av tåget inatt så sover hon här och stannar väl en stund även imorgon, blir trevligt då vi har lite tid att ta igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback