Midsommar

publicerat 2015-06-20 klockan 21:42:39

Har haft en jättemysig midsommar! Lyckades helt otroligt få ledigt denna helg så passade på att dra ihop ett gäng som kom hem till mig. Vi lagade god middag, drack, och hade en trevlig kväll helt enkelt! Tyvärr har jag blivit sjuk nu i efterhand. Blir nog till att bara vila upp sig nån dag framöver nu. 

Hur firade ni midsommar?

Ledighet

publicerat 2015-06-05 klockan 10:31:36

Efter 7 arbetsdagar i rad har jag äntligen en helt ledig helg, underbart! Så lite senare ska jag ta tåget ner till gävle för att träffa vänner och gå ut för första gången på flera veckor. Blir nog jätteroligt! 

Lyckades även hinna köpa biljetter till the prodigy i november!!! Kommer bli så sjukt!

Juni

publicerat 2015-06-05 klockan 10:21:00

Tyckte inte alls det var längesen jag skrev här men det var visst ett halvår sedan, haha. Otroligt längesen! Känns ändå kul att jag har kvar den här bloggen och kunna skriva närsomhelst jag känner för det.
Kommer nog börja försöka få ut inlägg lite oftare om min vardag, vad jag shoppar osv. måste verkligen börja använda min kamera flitigare också!!

Under tiden ingenting skrivits här har ändå inte så mycket speciellt hänt skulle jag vilja säga. Bor fortfarande i en lägenhet i hudik, mestadels själv trots att lägenheten inte är min. Jag har även blivit anställd hos Max hamburgare där jag har jobbat sedan öppningen i mitten av april. Det är en sån stor lättnad att inte behöva gå runt arbetslös längre och att jag nu kan förja få en riktig inkomst!

följ mig på instagram, uppdaterar bättre där.