Höstlov

publicerat 2013-10-27 klockan 21:32:24

En veckas lärorik praktik i tatueringsstudio och nu äntligen är höstlovet här, som jag har längtat! Inte för att att jag ska göra något speciellt denna vecka, utan bara just för att jag inte ska göra någonting. Av nån anledning så är jag helt slut efter alla dessa veckor sen skolan startade, så en veckas lov kunde inte passa bättre än nu!
 
Tog en spontantrip till Gävle igår med syster och mamma, åt gott och småshoppade lite, fick med ett par nya skor hem bland annat. Idag har jag inte haft något speciellt för mig. Drog till gymmet och var där i någon timme, tog en pw hem och beställde sedan hämtmat. Resten av kvällen har jag bara slappat framför tvn med familjen, så otroligt härliga dagar. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad du är vacker! wow

2013-10-28 @ 18:44:57
URL: http://amandae.blogg.se
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Söt du är!

2013-12-03 @ 00:08:38
URL: http://beattriicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback