Slut på semestern

publicerat 2017-02-22 klockan 11:42:04


  Elva dagars ledighet och semester är nu slut och oj vad behövligt det har varit! Jag och tre andra åkte till Härjedalen i en vecka för att bara koppla av, åka skidor, grilla och allt man gör till fjälls. Vi har haft det så bra men hade gärna stannat där någon vecka till. Vi har även filmat en hel del där uppe så ska försöka få ihop någon video utav det så jag kan visa det här senare! Tycker det är så otroligt roligt att filma och redigera och har därför filmat väldigt mycket på mina senaste resor. Har några videor på min youtubekanal och tänkte fortsätta lägga ut både där och här. Om ni vill in och titta finns det en länk här.

  Om några timmar väntar mitt första jobbpass efter semestern, tar emot lite att åka dit då en period med nattpass väntar en. En blir så otroligt slut i kroppen av att gå skift och inte ha någon riktig dygnsrytm. Just denna vecka har jag även flera tidiga läkarbesök om dagarna så antar att det inte blir så mycket sömn framöver. Hoppas att klara av dessa veckor någorlunda iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback