Myskväll

publicerat 2014-08-12 klockan 10:41:00

  Hemkommen från getaway och är mer sliten än någonsin, fyra dagars fylla, festande och galna människor runt om en dygnen runt men har haft det riktigt roligt trots att jag varit så pass sliten som jag varit under dessa dagar. 
  Fick igår träffa Linna, Kalle och Malin, som jag har saknat dom! Åt middag och strosade runt på stan en stund och åkte sedan vidare till mig och kikade på film och åt massa gott. Ogillar att Linna och Malin bor så långt bort och ej hinner träffa de så ofta, även att kalle flyttar härifrån nu också. Men är glad att jag hann träffa dom en stund nu i alla fall, så himla roliga att umgås med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback