Min sommar hittills

publicerat 2014-07-30 klockan 17:53:07

  Har inte riktigt hunnit blogga nu under sommaren vilket egentligen var min tanke att jag skulle göra. Försöker sammanfatta hur min sommar har  varit hittills i detta inlägg.
  Nästan direkt efter studenten åkte jag, Melina m fl till Leksand då både hon och jag fått jobb här på sommarland. Hon sköter om djuren och en åkattraktion medans jag står i ett kök där jag säljer mat och fika och arbetar ibland i kioskerna. Vi bor på campingen alldeles bredvid sommarland i en husvagn, vilket både är rätt roligt men också rätt jobbigt vissa tillfällen, speciellt när man har varit här så länge, varmt och trångt men det funkar helt okej! Jag slutar jobba nu på måndag och det ska bli så otroligt skönt att komma hem då jag inte vart hemma en enda gång sen jag började jobba. Har som sagt knappt ledigt alls, är oftast ledig 1 dag i taget, max två. Ser i alla fall enormt fram emot att komma tillbaka till Hudiksvall och njutånger och få vara ledig ett tag framöver, det negativa är väl då dock att jag blir arbetslös, men det hoppas jag ordnar sig så småningom. Just nu känner jag bara för att vara ledig. 
 För övrigt har jag en hel del att se framemot bortsett från en paus från jobbet! Nästa helg åker jag på getaway rock festival igen med härligt folk, vilket kommer bli riktigt grymt. Helgen därefter åker jag och mamma till stockholm, hon har nyligen fått en lägenhet där som vi kommer vara, ska även besöka gröna lund och blir troligtvis nån dags shopping. Har även bokat tatueringstid i september, vilket ju inte alls är långt från nu. Blir alltså min andra tatuering och denna gång ett rätt stort motiv som kommer sitta på överarmen. Längtar otroligt mycket samtidigt som jag är orolig ifall jag skulle bli missnöjd, vilket jag inte tror men risken finns.

Kommentarer
Postat av: Anna ♥

Åh vilken fin blogg och vilka fina bilder!
Om du har tid & lust så har jag frågestund på bloggen, så du får gjärna fråga :)
Kram Anna ♥

2014-08-02 @ 17:20:29
URL: http://lyrander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback