Slutet av Juli

publicerat 2014-07-30 klockan 18:05:00

  Ännu några dagars jobb avklarade, bara några dagar kvar och efter helgen är jag arbetslös igen. Skönt med ledighet men skapligt negativt att inte ha någon som helst inkomst. De senaste dagarna har i alla fall gått någorlunda fort. Halva familjen kom hit i måndags som jag ej träffat på över en månad, väldigt mysigt att få träffa dom igen! De åkte hem efter en natt och Melina som vart ledig och hemma några dagar kom tillbaka. Hon har även arbetat i köket med mig en dag, hade varit så kul om vi arbetat i samma team flera dagar!
Men som sagt, ej så många dagar kvar nu, så himla nära tills jag äntligen får komma hem igen och ifrån denna trånga husvagn.
  Nu ska jag njuta av mina sista lediga dagar med choklad, glass och film med Melina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback